LEV I NUET MEN LÄR AV HISTOREN

fredag 31 december 2010

Gott Nytt År!

Ett Gott Nytt År önskar jag alla bloggvänner och andra vänner!

Vi har varit på landet mer än någonsin året som gick. När man åker samma sträcka dag efter dag blir man kanske lite hemmablind. Jag har valt ut en del områden, som jag mer frekvent har följt och försökt fotografera under olika årstider och väderlek. Denna björk står på en liten kulle alldeles vid vägen. Utgångsläget är alltid detsamma - från passagerarsätet i bilen, som min man kör. Den här bilden tog jag den 1 december 2010.

1 kommentar:

  1. Man kan inte sluta att förundras över den vackra vintern vi haft hoppas det håller i sig ett tag till innan våren tar över :) hos oss är det på plus sidan nu så snön börjar falla från träden. Kram Suss

    SvaraRadera